Neler yeni
Rollet Online

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

Sıradaki Güncelleme? Acaba!

FataGrindelwald

New member
Merhabalar,

Serverda haftada bir ya da iki gün Spec Kervan saatini erkene alabilir miyiz? Saati geç olduğundan katılım olmamakta. En azından bir ya da iki gün job fight döndürebiliriz.

Styria Clash gibi etkinlikleri bireysel, solo formata çevirebilir miyiz? Eşit katılım olmadığından dışarıda kalanlar oluyor. Solo ve rastgele düzende başlarsa herkesten katılım görecektir.

Önemli bir etkinlik olan Survival Arena bireysel ve solo olarak eklenmeli; içeride isimler gizli şekilde ayarlanmalıdır. Etkinliklere katılımın artması için bireysel ve solo şekilde yapılırsa, katılımın da artacağını düşünüyorum.

Ayrıca, servera yeni oyuncular başlamıyor. Başlayanlar da seviye kasılma aşamasında yaşadığı zorluklardan dolayı bırakıyor. Gerek parti bulamama, gerekse solo kasılamama gibi nedenlerle zorlanıyorlar. Yaratıkların verdikleri zarar yüksek, slotlar ise birbirine çok uzak. Jangan Cave B2 odalarına 99’luk yaratıklar eklenirse daha iyi olacağını düşünüyoruz. Mesafenin biraz kısaltılması, yeni oyuncuların yolda geçirdikleri sürenin azalması ve yolda ölme gibi sıkıntıların daha az yaşanması motivasyonu yüksek tutmaya yardımcı olacaktır.
 
Merhabalar,

Serverda haftada bir ya da iki gün Spec Kervan saatini erkene alabilir miyiz? Saati geç olduğundan katılım olmamakta. En azından bir ya da iki gün job fight döndürebiliriz.

Styria Clash gibi etkinlikleri bireysel, solo formata çevirebilir miyiz? Eşit katılım olmadığından dışarıda kalanlar oluyor. Solo ve rastgele düzende başlarsa herkesten katılım görecektir.

Önemli bir etkinlik olan Survival Arena bireysel ve solo olarak eklenmeli; içeride isimler gizli şekilde ayarlanmalıdır. Etkinliklere katılımın artması için bireysel ve solo şekilde yapılırsa, katılımın da artacağını düşünüyorum.

Ayrıca, servera yeni oyuncular başlamıyor. Başlayanlar da seviye kasılma aşamasında yaşadığı zorluklardan dolayı bırakıyor. Gerek parti bulamama, gerekse solo kasılamama gibi nedenlerle zorlanıyorlar. Yaratıkların verdikleri zarar yüksek, slotlar ise birbirine çok uzak. Jangan Cave B2 odalarına 99’luk yaratıklar eklenirse daha iyi olacağını düşünüyoruz. Mesafenin biraz kısaltılması, yeni oyuncuların yolda geçirdikleri sürenin azalması ve yolda ölme gibi sıkıntıların daha az yaşanması motivasyonu yüksek tutmaya yardımcı olacaktır.
1- Special etkinliğinin başlangıç saatini minimum 22:00'ye çekmemiz mümkün görünüyor. Bu düzenlemeyi, önümüzdeki bakım sürecinde etkinlik takvimine uyarlayabiliriz.

2- Styria Clash etkinliği Job etkinliğidir. Bunu normal bir etkinliğe çevirme fikrine sıcak bakmıyoruz. Meslek dağılımları yeterince dengeliyse etkinlikte dengeli olarak herkesi içeri almaya hazır.

3- Survival Arena başlangıçta bireysel temelli olarak tasarlandı ve bireysel hali hala veritabanımızda mevcut. Ancak geçmiş dönemlerde, oyuncuların birbirlerini tanıması ve kasıtlı olarak belli kişilere odaklanması (focuslanması) nedeniyle etkinlik oynanamaz hale geldi. Nick, silah, buff gibi tüm bilgiler gizlenmiş olsada dış iletişim platformları aracılığıyla konum paylaşımı yapılması bu sorunun önüne geçemedi. Bu sebeple, sistemi daha adil ve rekabetçi hale getirmek adına, tüm oyuncuların rastgele 2 takıma ayrıldığı ve 3 round üzerinden savaştığı yeni bir Survival Arena modu devreye alındı. (Bireysel Survivali oyunun 2. evresinde haftada 1-2 gün oynanacak şekilde etkinlik takvimine dahil edebiliriz ama sürekli oynandığında içeride yaşananlardan dolayı bizim birilerini banlamamız isteniyor veya etkinliğe katılım olmuyor.)

4- Gün içerisinde Exp Boost etkinliği başlıyor fakat bu geçici olarak düşündüğümüz bir çözümdü ve petlerinizide kapsamıyor. Exp oranlarımızı yeni oyuncularımızın daha stabil gitmesi için baştan sona yeniden düzenliyoruz, bunun hazırlığı devam ediyor önümüzdeki bakıma yetişeceğini düşünüyoruz. (Bu düzenleme ile birlikte petlerinizide kapsayacak.) 1-2 günde 100 level olmayı amaçlayan rateler genelde tercih etmiyoruz. Çünkü siz istediğiniz kadar 100 level olun elinizde hiçbirşey olmadığında bunun bir anlamı kalmıyor. Sizin iteme, stoneye, elixire ihtiyacınız var. Çok çok fazla kolaylaştırmak veritabanında çokça 100 level karakterden başka bir işe yaramıyor. Gerçekten oynayacak biri kasma gelişme sürecine ortalama 5-7 gününü ayırıp bunları gerçekleştirebilir. Item Mall'a %100-200-300-400'lük exp ve sp ticketleride getirebiliriz düşük fiyatlar ile, gold ile getirsek yeni oyuncunun goldu olmaz bu yüzden silkle getirmekten söz ediyorum, bunların hepsi bir seçenek. Ama sunucunun hiçbirşey yapılmadan, ek bir takviye kullanılmadan veya görevlerden kazanılan exp scrollar kullanılmadan ham ratesini 1-2 günde 100 level olunacak hale getiremeyiz.

5- Jangan Cave içerisindeki slot yapısını değiştirmemiz mümkün değil, oyunun bilinen slot yapısının dışına çıkmak anlamına gelir. Oyuncuların ulaşımını kolaylaştırmak adına Reverse fiyatını oldukça uygun tuttuk, 1 adet Reverse 1.8 silk, yani yaklaşık 45 kuruş. Bu maliyetle Reverse kullanmak istemeyen oyuncular için yürüyerek gitmek her zaman bir alternatif olarak mevcut. Bu yüzden ekstra bir kolaylık sağlamaya gerek duymuyoruz. (İlerleyen zamanlarda B1-B2-B3 ve B4'ü kapsayan custom teleportlar getirebiliriz fakat bunların geçişi 1 gold olmaz, buda masada bir seçenek)

6- Jangan Cave'deki slotların attackları birebir orjinal Silkroad ile uyuşan değerlerdir. Biz extradan moblara bir güçlendirme etkisi vermedik, aksine mobların karakterlere uyguladığı debuffları oldukça zayıflattık. Bir hesap Jangan Cave'de kasamıyorsa itemleri yeteri kadar güçlü değildir, çözüm güçlenmesidir. (8'li slotlar fazla geliyorsa 6'yada düşürebiliriz bunu da değerlendirebiliriz)

Önerileriniz için teşekkürler.
 
Son düzenleme:
1- Special etkinliğinin başlangıç saatini minimum 22:00'ye çekmemiz mümkün görünüyor. Bu düzenlemeyi, önümüzdeki bakım sürecinde etkinlik takvimine uyarlayabiliriz.

2- Styria Clash etkinliği Job etkinliğidir. Bunu normal bir etkinliğe çevirme fikrine sıcak bakmıyoruz. Meslek dağılımları yeterince dengeliyse etkinlikte dengeli olarak herkesi içeri almaya hazır.

3- Survival Arena başlangıçta bireysel temelli olarak tasarlandı ve bireysel hali hala veritabanımızda mevcut. Ancak geçmiş dönemlerde, oyuncuların birbirlerini tanıması ve kasıtlı olarak belli kişilere odaklanması (focuslanması) nedeniyle etkinlik oynanamaz hale geldi. Nick, silah, buff gibi tüm bilgiler gizlenmiş olsada dış iletişim platformları aracılığıyla konum paylaşımı yapılması bu sorunun önüne geçemedi. Bu sebeple, sistemi daha adil ve rekabetçi hale getirmek adına, tüm oyuncuların rastgele 2 takıma ayrıldığı ve 3 round üzerinden savaştığı yeni bir Survival Arena modu devreye alındı. (Bireysel Survivali oyunun 2. evresinde haftada 1-2 gün oynanacak şekilde etkinlik takvimine dahil edebiliriz ama sürekli oynandığında içeride yaşananlardan dolayı bizim birilerini banlamamız isteniyor veya etkinliğe katılım olmuyor.)

4- Gün içerisinde Exp Boost etkinliği başlıyor fakat bu geçici olarak düşündüğümüz bir çözümdü ve petlerinizide kapsamıyor. Exp oranlarımızı yeni oyuncularımızın daha stabil gitmesi için baştan sona yeniden düzenliyoruz, bunun hazırlığı devam ediyor önümüzdeki bakıma yetişeceğini düşünüyoruz. (Bu düzenleme ile birlikte petlerinizide kapsayacak.) 1-2 günde 100 level olmayı amaçlayan rateler genelde tercih etmiyoruz. Çünkü siz istediğiniz kadar 100 level olun elinizde hiçbirşey olmadığında bunun bir anlamı kalmıyor. Sizin iteme, stoneye, elixire ihtiyacınız var. Çok çok fazla kolaylaştırmak veritabanında çokça 100 level karakterden başka bir işe yaramıyor. Gerçekten oynayacak biri kasma gelişme sürecine ortalama 5-7 gününü ayırıp bunları gerçekleştirebilir. Item Mall'a %100-200-300-400'lük exp ve sp ticketleride getirebiliriz düşük fiyatlar ile, gold ile getirsek yeni oyuncunun goldu olmaz bu yüzden silkle getirmekten söz ediyorum, bunların hepsi bir seçenek. Ama sunucunun hiçbirşey yapılmadan, ek bir takviye kullanılmadan veya görevlerden kazanılan exp scrollar kullanılmadan ham ratesini 1-2 günde 100 level olunacak hale getiremeyiz.

5- Jangan Cave içerisindeki slot yapısını değiştirmemiz mümkün değil, oyunun bilinen slot yapısının dışına çıkmak anlamına gelir. Oyuncuların ulaşımını kolaylaştırmak adına Reverse fiyatını oldukça uygun tuttuk, 1 adet Reverse 1.8 silk, yani yaklaşık 45 kuruş. Bu maliyetle Reverse kullanmak istemeyen oyuncular için yürüyerek gitmek her zaman bir alternatif olarak mevcut. Bu yüzden ekstra bir kolaylık sağlamaya gerek duymuyoruz. (İlerleyen zamanlarda B1-B2-B3 ve B4'ü kapsayan custom teleportlar getirebiliriz fakat bunların geçişi 1 gold olmaz, buda masada bir seçenek)

6- Jangan Cave'deki slotların attackları birebir orjinal Silkroad ile uyuşan değerlerdir. Biz extradan moblara bir güçlendirme etkisi vermedik, aksine mobların karakterlere uyguladığı debuffları oldukça zayıflattık. Bir hesap Jangan Cave'de kasamıyorsa itemleri yeteri kadar güçlü değildir, çözüm güçlenmesidir. (8'li slotlar fazla geliyorsa 6'yada düşürebiliriz bunu da değerlendirebiliriz)

Önerileriniz için teşekkürler.
Slotlar gayet güzel ve iyi durumda hatta bazı slotların Spawn sayısı yükseltilebilir örnek : Benim Charım 100 lvl ve kastıgım slot 16'lı bir slot bunun yanı sıra bazı moblar yanında 96 lvl mob da cıkartıyor ama kasma konusunda herhangi bir sorun yaşamıyorum Madde 6 da belirtildiği gibi char güçlü değildir bu yüzden size ağır geliyordur diye düşünüyorum Lakin Slotlar gayet yeterli olup slotların Spawn'ı yükseltilmesi gerekmekte diye düşünüyorum malum bota salan kişiler Slot bulmakta zorlanıyor ve kimse 4-6-8 mob olan yere bota salmak istemiyor Charları güçlendirip yada gücünün Yettiği Slotlara bota salınabilir.. Güçlenme konusunda ise charınızı ARMOR PRO karma giydirip Eline Sword Shield alıp slota yollayabilirsiniz oyun içerisinde 100 lvl chest legs armor pro uygun fiyata bulunabilir 3-5m gold civarında ayrıca kimden isteseniz size armor pro itemi ücretsiz bir şekilde verecektir emin olabilirsiniz çoğu kişi NPC'ye satıyor sonuçta...
 
1- Special etkinliğinin başlangıç saatini minimum 22:00'ye çekmemiz mümkün görünüyor. Bu düzenlemeyi, önümüzdeki bakım sürecinde etkinlik takvimine uyarlayabiliriz.

2- Styria Clash etkinliği Job etkinliğidir. Bunu normal bir etkinliğe çevirme fikrine sıcak bakmıyoruz. Meslek dağılımları yeterince dengeliyse etkinlikte dengeli olarak herkesi içeri almaya hazır.

3- Survival Arena başlangıçta bireysel temelli olarak tasarlandı ve bireysel hali hala veritabanımızda mevcut. Ancak geçmiş dönemlerde, oyuncuların birbirlerini tanıması ve kasıtlı olarak belli kişilere odaklanması (focuslanması) nedeniyle etkinlik oynanamaz hale geldi. Nick, silah, buff gibi tüm bilgiler gizlenmiş olsada dış iletişim platformları aracılığıyla konum paylaşımı yapılması bu sorunun önüne geçemedi. Bu sebeple, sistemi daha adil ve rekabetçi hale getirmek adına, tüm oyuncuların rastgele 2 takıma ayrıldığı ve 3 round üzerinden savaştığı yeni bir Survival Arena modu devreye alındı. (Bireysel Survivali oyunun 2. evresinde haftada 1-2 gün oynanacak şekilde etkinlik takvimine dahil edebiliriz ama sürekli oynandığında içeride yaşananlardan dolayı bizim birilerini banlamamız isteniyor veya etkinliğe katılım olmuyor.)

4- Gün içerisinde Exp Boost etkinliği başlıyor fakat bu geçici olarak düşündüğümüz bir çözümdü ve petlerinizide kapsamıyor. Exp oranlarımızı yeni oyuncularımızın daha stabil gitmesi için baştan sona yeniden düzenliyoruz, bunun hazırlığı devam ediyor önümüzdeki bakıma yetişeceğini düşünüyoruz. (Bu düzenleme ile birlikte petlerinizide kapsayacak.) 1-2 günde 100 level olmayı amaçlayan rateler genelde tercih etmiyoruz. Çünkü siz istediğiniz kadar 100 level olun elinizde hiçbirşey olmadığında bunun bir anlamı kalmıyor. Sizin iteme, stoneye, elixire ihtiyacınız var. Çok çok fazla kolaylaştırmak veritabanında çokça 100 level karakterden başka bir işe yaramıyor. Gerçekten oynayacak biri kasma gelişme sürecine ortalama 5-7 gününü ayırıp bunları gerçekleştirebilir. Item Mall'a %100-200-300-400'lük exp ve sp ticketleride getirebiliriz düşük fiyatlar ile, gold ile getirsek yeni oyuncunun goldu olmaz bu yüzden silkle getirmekten söz ediyorum, bunların hepsi bir seçenek. Ama sunucunun hiçbirşey yapılmadan, ek bir takviye kullanılmadan veya görevlerden kazanılan exp scrollar kullanılmadan ham ratesini 1-2 günde 100 level olunacak hale getiremeyiz.

5- Jangan Cave içerisindeki slot yapısını değiştirmemiz mümkün değil, oyunun bilinen slot yapısının dışına çıkmak anlamına gelir. Oyuncuların ulaşımını kolaylaştırmak adına Reverse fiyatını oldukça uygun tuttuk, 1 adet Reverse 1.8 silk, yani yaklaşık 45 kuruş. Bu maliyetle Reverse kullanmak istemeyen oyuncular için yürüyerek gitmek her zaman bir alternatif olarak mevcut. Bu yüzden ekstra bir kolaylık sağlamaya gerek duymuyoruz. (İlerleyen zamanlarda B1-B2-B3 ve B4'ü kapsayan custom teleportlar getirebiliriz fakat bunların geçişi 1 gold olmaz, buda masada bir seçenek)

6- Jangan Cave'deki slotların attackları birebir orjinal Silkroad ile uyuşan değerlerdir. Biz extradan moblara bir güçlendirme etkisi vermedik, aksine mobların karakterlere uyguladığı debuffları oldukça zayıflattık. Bir hesap Jangan Cave'de kasamıyorsa itemleri yeteri kadar güçlü değildir, çözüm güçlenmesidir. (8'li slotlar fazla geliyorsa 6'yada düşürebiliriz bunu da değerlendirebiliriz)

Önerileriniz için teşekkürler.
1-Teşekkür ederiz.

2-Meslek dağılımları yeterli değil.

3-2. evreyi beklemekteyiz.

4-100 level olduktan sonra Elixir, Stone, Gold gibi ihtiyaçlarını ya donate atarak ya da bota atarak karşılıyorlar. Ancak örnek verirken işimize nasıl geliyorsa öyle değil, daha yapıcı bir şekilde verelim. “1-2 gün” diyen olmadı; ayrıca “1-2 günde de 100 olmayı bekleyen yok.” Yeni oyuncular bu sebepten başlamıyor zaten. Geriden geldiği bir servera, bir de haftalarca level kasma gibi uzunca bir yolculuğa başlamak istemiyorlar. Yanlış anlaşılmasın, her seferinde yeni oyuncu gözüyle mi bakılıyor bilmiyorum fakat ben 100 level olmuş, level kasma aşamasını geçmiş birisiyim. Hedefim, yeni player kazanmak; kalabalık bir serverda oynamak.

5-Yeni başlayanlardan silk alan var, alamayan var. Yorum yapmayacağım, kişisel tercihler. Ben de server benimmiş, bundan kazanç sağlıyormuşum gibi “Yeni oyuncuları nasıl başlatırız?” diye kafa yoruyorum. Bundan sonra ben de sizinle aynı fikirdeyim: Oynayan oynar, oynamayan oynamaz; gittiği yere kadar.

6-Atack’lar birebir orijinalde olduğu gibi olabilir. Çoğu server, atack’larını düşürüyordu; player’lara kolaylık olsun diye durability’yi de kapatıyorlardı. Set ve silah patlamadan slotta rahatça kasılabilmesi için. Benim hesaplarım Jangan Cave’de kasabiliyor; yeni başlayanlar düşünsün artık.

Dinlediğiniz için ben teşekkür ederim.
 
Üst