Neler yeni
Rollet Online

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

09.05.2025 - Bakım Notları

Rollet

Administrator
Yönetici

09.05.2025 - Bakım Notları

Yeni Coin Birimi (Coin Of Combativeness)


Coin Of Combativeness
Sunucuda yeni açılan Arena Item Manager NPC'sinden alışveriş yapabilmeniz için yeni bir coin birimi getiriyoruz. Yeni gelen coin birimi ile Roc Stone, Socket Stone ve silahlarınızı aynı özellikleriyle değiştirebileceğiniz özel değiştirici materyalleri satın alıma açıyoruz.
  • Coin Of Combativeness aktarıma ve ticarete kapalıdır.
  • Coin Of Combativeness ile alınan materyaller aktarıma açıktır.
  • Coin Of Combativeness para biriminin oyunun 2. evresi geldiğinde tüm hesaplardan silineceğini, stok yapılmamasını, oyunun 2. evresinde kazanıma tüm hesapların sıfırdan başlayacağını ivedilikle duyuruyoruz ve para biriminin oyun içerisindeki açıklamasına da bu bilgiyi ekliyoruz.


Coin Of Combativeness
(Coin Of Combativeness) Kazanım Alanları


Event​
Ödül Bireysel​
Win Ödül​
Lose Ödül​
Ödül Takım​
Win​
Lose​
Draw​
Battle Arena Score​
Coin Of Combativeness
20​
8​
Honor Puanı
Battle Rank Puanı​
40
32​
20
23​
20
27​
Battle Arena Party Score​
Coin Of Combativeness
10​
6​
Honor Puanı
Battle Rank Puanı​
20
22​
10
13​
10
17​
Battle Arena Party Flag​
Coin Of Combativeness
10​
6​
Honor Puanı
Battle Rank Puanı​
20
22​
10
13​
10
17​
Battle Arena Guild Flag​
Coin Of Combativeness
30​
15​
Honor Puanı
Battle Rank Puanı​
20
22​
10
13​
10
17​
Survival Arena​
Coin Of Combativeness
20​
8​
Honor Puanı​
40​
20​
20​
Styria Clash​
Coin Of Combativeness
10​
6​
Honor Puanı​
40​
20​
20​
Tower Clash​
Coin Of Combativeness
20​
8​
Honor Puanı​
40​
20​
20​


NOT : Unique alanından günde maximum 15 Adet Coin Of Combativeness kazanılabilir.

Unique​
Ödül​
Adet​
Şans Oranı​
Tiger Girl​
Coin Of Combativeness
1​
%50​
Uruchi​
Coin Of Combativeness
1​
%50​
Isyutaru​
Coin Of Combativeness
1​
%50​
Lord Yarkan​
Coin Of Combativeness
1​
%65​
Demon Shaitan​
Coin Of Combativeness
2​
%70​
Devil Shaitan​
Coin Of Combativeness
3​
%75​
BeakYung White Viper​
Coin Of Combativeness
7​
%100​
Selket - Neith​
Coin Of Combativeness
4​
%75​
Anubis - Isıs​
Coin Of Combativeness
4​
%75​
Seth​
Coin Of Combativeness
7​
%100​

Arena Item Manager




qxfhl9a.png

Roc Stone

Stone​
Fiyatlandırma - Gold​
Fiyatlandırma - Coin​
Başarı Oranı​
dxftujh.png
60m​
Coin Of Combativeness
- 120 Adet​
%30​
b9snmr4.png
60m​
Coin Of Combativeness
- 120 Adet​
%30​
fy9tlxk.png
60m​
Coin Of Combativeness
- 120 Adet​
%30​
n98uj9d.png
40m​
Coin Of Combativeness
- 80 Adet​
%40​
7qszkjm.png
40m​
Coin Of Combativeness
- 80 Adet​
%40​
rod5flm.png
40m​
Coin Of Combativeness
- 80 Adet​
%40​
aa9aero.png
40m​
Coin Of Combativeness
- 80 Adet​
%40​
7o8u3s6.png
40m​
Coin Of Combativeness
- 80 Adet​
%40​

  • Roc Stone materyallerinin oyunun 2. evresi geldiğinde tüm hesaplardan silineceğini, stok yapılmamasını, oyunun 2. evresinde kazanıma tüm hesapların sıfırdan başlayacağını ivedilikle duyuruyoruz ve stonelerin oyun içerisindeki açıklamasına da bu bilgiyi ekliyoruz.
  • Roc stonelerin başarı oranı %30'dur.
  • İteminizde 9 adet blue varsa ne kadar Roc stone denerseniz deneyin hepsi Fail olur. Roc Stone basılacak olan itemde 8 blue olmalıdır kalan 1 boşluğa Roc stoneden gelen blue iteme yerleşir.

Socket Stone

Socket​
Fiyatlandırma - Gold​
Fiyatlandırma - Coin​
Başarı Oranı​
1kchajc.png
80m​
Coin Of Combativeness
- 160 Adet​
%100​
ctcmwlm.png
80m​
Coin Of Combativeness
- 160 Adet​
%100​
e1f0olo.png
80m​
Coin Of Combativeness
- 160 Adet​
%100​
d7csq81.png
80m​
Coin Of Combativeness
- 160 Adet​
%100​
7pej7tj.png
80m​
Coin Of Combativeness
- 160 Adet​
%100​
27sbq3q.png
80m​
Coin Of Combativeness
- 160 Adet​
%100​
di55uim.png
80m​
Coin Of Combativeness
- 160 Adet​
%100​


  • Socket Stonelerin oyunun 2. evresi geldiğinde tüm hesaplardan silineceğini, stok yapılmamasını, oyunun 2. evresinde kazanıma tüm hesapların sıfırdan başlayacağını ivedilikle duyuruyoruz ve Socketlerin oyun içerisindeki açıklamasına da bu bilgiyi ekliyoruz.
  • Socket stonelerin fail olma ihtimali yoktur

Switch Weapon

  • Her silahın yapımı aynı zorlukta, zorluk aşamaları silah cinsine göre değişmiyor. Silahlarınızı değiştirmenizde bir sorun görmüyoruz aksine oyuncu deneyimini zenginleştiren, çeşitlendiren bir özellik olarak değerlendiriyoruz. Silahınızı farklı bir silah türüne 10 gün boyunca geçerli olacak şekilde çevirebilirsiniz.
  • Çevirdiğiniz iteme yaptığınız her değişiklik, silahınız 10 gün sonunda orjinal haline döndüğünde yaptığınız olumlu veya olumsuz değişikliklerle birlikte döner.
  • Çevirilen itemler satılamaz ve üzerinde Character-bound ifadesi bulunur.
  • 10 günü beklemeden silahınızı orjinal haline çevirmek isterseniz 'Switch to Original Weapon' materyalini kullanıp çevirebilirsiniz.
  • Çevirdiğiniz silahın kaç gün süresi kaldığını öğrenmek isterseniz chat bölümüne !switchertime yazıp öğrenebilirsiniz


Change​
Fiyatlandırma - Gold​
Fiyatlandırma - Coin​
Başarı Oranı​
Switch to Spear
70m​
Coin Of Combativeness
- 110 Adet​
%100​
Switch to Glaive
70m​
Coin Of Combativeness
- 110 Adet​
%100​
Switch to Bow
70m​
Coin Of Combativeness
- 110 Adet​
%100​
Switch to Blade
70m​
Coin Of Combativeness
- 110 Adet​
%100​
Switch to Sword
70m​
Coin Of Combativeness
- 110 Adet​
%100​
Switch to Original Weapon
10m​
Coin Of Combativeness
- 20 Adet​
%100​

Yeni Guild Limitleri

Her bir guild için maksimum oyuncu sayısı 16 olarak sınırlandırılmıştır. Bu sınırı aşan guildler, fazladan oyuncularını aynı union içinde yer alan diğer guilde transfer edebilir. Tüm guildlerin, Cumartesi günü saat 23:00'a kadar oyuncu sayısını 16'ya düşürmeleri gerekmektedir. Belirtilen süre sonunda sınırı aşan guildler tespit edilirse, fazladan oyuncular mecburen yönetim tarafından rastgele seçilerek guild dışına çıkarılacaktır.

Guild Level​
Eski Limitler​
Yeni Limitler​
1​
8​
6​
2​
12​
10​
3​
16​
12​
4​
20​
14​
5​
24​
16​


Diğer Düzenlemeler

  • Etkinlik takviminde Pazar günü saat 20:00 saati boştu artık, Battle Arena etkinliği başlıyor.
  • Tower Clash etkinliğinde Berserk modu kapatıldı.
  • F10 Item Mall'a Attack petlerin exp kazancını artıran materyal
    Potion of Growth
    eklendi.
  • F10'da yer alan Vehicle petlerin hp ve hız oranları güncellendi.

Oynanışa Açılan Yeni Etkinlikler


dwo3tfm.png


dqozuw9.png

Katılım ve Takımlar


Event saatinde, tüm katılımcıların kayıtları toplanır ve etkinlik başladığında oyuncular rastgele 2 Survival takımına dağıtılır.
  • Takımlar, katılımcı sayısına göre eşit olarak belirlenir:
  • 50 kişi katılıyorsa, takımlar 25/25 olarak,
  • 100 kişi katılıyorsa, takımlar 50/50 olarak ayrılır.

Etkinlik Akışı

  • Takımlar, 3 round kazanan takımın galip ilan edileceği bir mücadeleye girer.
  • Örnek skorlar: 0-0, 1-0, 2-1, 2-2, 3-2. 3-2’ye ulaşan takım etkinliği kazanır.
  • Ölen katılımcılar, round bitimine kadar yani yaşayan oyuncular birbirlerini tamamen öldürene kadar yerde ölü olarak kalırlar.
  • Her round, 5 dakikalık bir süreile sınırlandırılmıştır.
  • Eğer 5 dakika içinde tüm rakipler öldürülemezse, süre sonunda hangi takımda daha fazla yaşayan oyuncu varsa, o takım roundun kazananı ilan edilir.

Disconnect Durumları


Disconnect olan oyuncular, 120 saniye içinde tekrar giriş yaparlarsa:
  • Mevcut roundda ölü olarak başlarlar.
  • Sonraki roundda, takımlarıyla birlikte mücadeleye devam edebilirler.


t2zbfcc.png


qs86dc5.png

Styria Clash etkinliğine yalnızca Job modunda katılım sağlanabilir.
  • Etkinlikteki 1. amaç rakip Job karakterlerini öldürmek ve takımınıza puan kazandırmaktır.
  • Etkinlikteki 2. amaç Puan sandıklarını (Styria Storage Box) toplayarak, daha fazla puanla etkinliği tamamlamak ve kazanmak hedeflenir.

Etkinlik Özellikleri:

  • Rollet'teki Styria Clash etkinliği, standart kuralların yanı sıra birçok farklı sistematik özellik içerir.
  • Etkinlikte toplanan Styria Storage Box'ların toplamda 5 farklı yararlı veya zararlı işlevi vardır

2rskfk8.png
e3ohyxs.png
n6y5tqp.png
gavn1gm.png
tm1q7xc.png
tc1wp0s.png

  • Puan kazanabilirsiniz.
  • Puan kaybedebilirsiniz.
  • 0 Puan alabilirsiniz.
  • Unlucky ile karşılaşabilirsiniz. (Topladığınız kutudan Unlucky karşılığı aldığınızda karakteriniz Hp oranınız kaç ise %100 hasar alacak ve öleceksiniz.)
  • Kutuları topladığınızda bazen özel ödüller kazanabilirsiniz.
NOT : Katılımcılar Styria Storage Box'u her topladıklarında International Silkroad'da olduğu gibi 5 saniye hareketsiz ve saldırıya açık olurlar.


Rollet'te Styria Clash Dengeleme Özellikleri


Styria Clash etkinliklerinde, genellikle bir tarafın aşırı güçlü olması ve rakip tarafı baskı altında tutması nedeniyle etkinliğin oynanış zevkini yıpratıyor. Bu durum, üstün tarafın geri çevrilemez bir puan farkı oluşturmasına ve rakip takımın oyundan kopmasına neden oluyor.

Rollet'te, oynanış zevkini artırmak ve dengeli bir rekabet ortamı sağlamak için kaybeden takıma avantaj sağlayacak bazı özellikler eklenmiştir.


1. Avantaj: Puan Farkına Göre Dengeleme


Örnek Durum:
  • Trader Jobu Puanı: 365
  • Thief Jobu Puanı: 47
  • Puan Farkı: 318
Eğer bir takım diğerine 200 puandan fazla fark atarsa, geride kalan takım için özel avantajlar devreye girer.

Puan Kaybını Engelleme:

  • Geride olan takım öldüğünde, rakip takım artık öldürmelerden puan alamaz. Örneğin; Thief takımı oyuncuları 100 kez çıkıp ölse bile, Trader takımı bu ölümlerden puan kazanamaz.

Ekstra Puan Kazanma:

  • Geride olan takım (örnek: Thief takımı), Trader takımından bir oyuncuyu öldürdüğünde, +20 puan kazanır.
  • Trader takımından ayrıca -20 puan düşer.
  • Bu durumda, toplamda +40 puanlık fayda sağlanmış olur.

Puan Farkının Kapanması:

  • Geride olan takım, 200 puanlık farkı kapattığında, bu puan algoritması durur.
  • Hangi takım yeniden 200 puandan fazla geriye düşerse, avantaj o takım için tekrar uygulanır.

1. Avantaj


Resimde Trader jobunun puanı 365, Thief jobunun puanı 47'dir.

  • Styria Clash etkinliğinde 1 takım diğer takıma 200 puandan fazla fark atarsa, geride olan takım öldüğünde karşı takıma artık puan kazandırmaz. Yani mevcut puan tablosunda Thiefler 100 kerede çıkıp ölse Traderler killden puan alamazlar.
  • Thief jobu 200 puan fark yediği için etkinlikte zayıf durumdadır. Trader tarafında bir oyuncuyu öldürdüğünde hanesine 20 puan kazandıracak ve trader takımından -20 puan silecektir. Bu yaşandığında Thief takımı 20 puan kazanıp, Trader takımından da -20 puan sildiği için puan kazanımı aslında +40 puan olmuş olacaktır. Thief jobu ne zaman 200 puanlık farkı kapatırsa bu puan algoritması duracak ve yeniden 200 puandan fazla hangi takım geriye düşerse ona yine uygulamaya başlayacaktır.


phy0dk1.png

2. Avantaj Kaybeden Takıma Ek Destek


İlk avantaj bir noktaya kadar etkili olsa da, bir takım diğerini tamamen domine ediyorsa, avantajın etkisi sınırlı kalabilir. Bu durumun yaşanması halinde, oyunun kaybeden tarafa sunacağı ek bir avantaj devreye girer.

Güçlendirme Mekanizması:


  • Etkinlik süresi: 15 dakika.
  • Kontrol noktaları: Oyun, 3., 7. ve 11. dakikalarda kaybeden takımın durumunu kontrol eder.
Eğer geride kalan takım (örneğin Thief takımı), 200 puandan fazla fark yemiş ve rakiplerine direnemiyorsa, oyunun ilerleyen dakikalarında kaybeden takımın doğma alanına özel bir güçlendirme mobu spawn edilir.

Mobun Öldürülmesi:

  • Thief takımı, güçlendirme mobunu öldürdüğünde, tüm takım üyeleri resimdeki random güçlendirmelerden birer tane kazanır. Güçlendirmeler, yalnızca yaşayan oyunculara verilir. Takım, herkes hayattayken mobu öldürürse, tüm üyeler güçlendirmeleri alır.
  • Güçlendirmeler, Thief takımının rakiplerine karşı üstünlük sağlamasına yardımcı olur ve puan farkını kapatma şansı sunar. Eğer Thief takımı bu avantajı kullanarak 200 puan fark atmayı başarırsa, sistem bu kez Trader takımını desteklemeye başlar.

Bu sistem, etkinliğin her iki taraf için de heyecanlı ve rekabetçi bir şekilde devam etmesini sağlar. Oyuncular, etkinlikten kopmadan 15 dakika boyunca mücadeleye odaklanabilir.


2xruwah.png


op4mt7y.png
l17u5fg.png
jexwolu.png



ahhp6fv.png


itgwwjc.png

Unique etkinliği, iki ayrı arenada STR - INT olarak gerçekleşen bir mücadeledir. Katılımcılar birbirlerinin alanını görebilir, ancak müdahale edemez.

  • Kayıt süreci tamamlandığında, INT oyuncuları sağ arenaya, STR oyuncuları sol arenaya ışınlanır ve 180 saniyelik geri sayım başlar.
  • Süre dolduğunda, "UNIQUE SPAWN" bölgelerinde uniqueler ortaya çıkar.
  • Kesilen uniqueler sonrası tüm arenada Zerk kutuları belirir, oyuncular ikinci tura hazırlanırken geri sayım yeniden başlar.
  • Final turunda, STR ve INT yazan merkez alanlarda final uniqueleri spawn olur.
  • Final uniqueler kesildiğinde, oyuncular Downhang’a ışınlanır ve etkinlik sona erer.


sxoozpj.png

Etkinlik BETA aşamasındadır.
Towerların HP oranlarını oyun katılım sayısına göre otomatik olarak belirlenecektir. En Düşük katılım HP oranı 25 Milyondur.
Tower'ın Pyhsical - Magical defansı 0'dır.

bjk3l31.png

Bu etkinlikte katılımcılar otomatik olarak iki takıma ayrılır. Sistem, bir takımı saldıran, diğerini ise savunan taraf olarak belirler.

  • Saldıran takımın amacı, 15 dakika içinde Tower’ı yıkmaktır. Eğer yıkamazsa, savunan taraf otomatik olarak galip gelir.
  • Saldıran takım, örneğin 7. dakikada Tower’ı yıkmayı başarırsa, etkinlik yeni bir challenge başlatır.
  • Bu aşamada roller değişir: Önceki savunan taraf saldırıya, saldıran taraf ise savunmaya geçer. Yeni saldıran takımın Tower’ı 7 dakikadan daha kısa sürede yıkması gerekmektedir.
  • Eğer yeni saldıran takım, belirlenen süreden önce Tower’ı yıkarsa, challenge’ı kazanarak etkinliği galip tamamlar.



Bakım Tarihi


Sunucularımızı 9.05.2025 Cuma günü saat 23:00'da bakıma almayı planlıyoruz. Tahmini bakım süresi 4 saattir. Bakımdan sonra clientlerinize update göndereceğiz.


 
Son düzenleme:
Üst