09.05.2025 - Bakım Notları
Yeni Coin Birimi (Coin Of Combativeness)
- Coin Of Combativeness aktarıma ve ticarete kapalıdır.
- Coin Of Combativeness ile alınan materyaller aktarıma açıktır.
- Coin Of Combativeness para biriminin oyunun 2. evresi geldiğinde tüm hesaplardan silineceğini, stok yapılmamasını, oyunun 2. evresinde kazanıma tüm hesapların sıfırdan başlayacağını ivedilikle duyuruyoruz ve para biriminin oyun içerisindeki açıklamasına da bu bilgiyi ekliyoruz.
(Coin Of Combativeness) Kazanım Alanları
Event | Ödül Bireysel | Win Ödül | Lose Ödül | Ödül Takım | Win | Lose | Draw |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
Battle Arena Score |
| 20 | 8 | Honor Puanı Battle Rank Puanı | 40 32 | 20 23 | 20 27 |
Battle Arena Party Score |
| 10 | 6 | Honor Puanı Battle Rank Puanı | 20 22 | 10 13 | 10 17 |
Battle Arena Party Flag |
| 10 | 6 | Honor Puanı Battle Rank Puanı | 20 22 | 10 13 | 10 17 |
Battle Arena Guild Flag |
| 30 | 15 | Honor Puanı Battle Rank Puanı | 20 22 | 10 13 | 10 17 |
Survival Arena |
| 20 | 8 | Honor Puanı | 40 | 20 | 20 |
Styria Clash |
| 10 | 6 | Honor Puanı | 40 | 20 | 20 |
Tower Clash |
| 20 | 8 | Honor Puanı | 40 | 20 | 20 |
NOT : Unique alanından günde maximum 15 Adet Coin Of Combativeness kazanılabilir.
Unique | Ödül | Adet | Şans Oranı |
|---|---|---|---|
Tiger Girl |
| 1 | %50 |
Uruchi |
| 1 | %50 |
Isyutaru |
| 1 | %50 |
Lord Yarkan |
| 1 | %65 |
Demon Shaitan |
| 2 | %70 |
Devil Shaitan |
| 3 | %75 |
BeakYung White Viper |
| 7 | %100 |
Selket - Neith |
| 4 | %75 |
Anubis - Isıs |
| 4 | %75 |
Seth |
| 7 | %100 |
Arena Item Manager
Roc Stone
Stone | Fiyatlandırma - Gold | Fiyatlandırma - Coin | Başarı Oranı |
|---|---|---|---|
| 60m |
| %30 |
| 60m |
| %30 |
| 60m |
| %30 |
| 40m |
| %40 |
| 40m |
| %40 |
| 40m |
| %40 |
| 40m |
| %40 |
| 40m |
| %40 |
- Roc Stone materyallerinin oyunun 2. evresi geldiğinde tüm hesaplardan silineceğini, stok yapılmamasını, oyunun 2. evresinde kazanıma tüm hesapların sıfırdan başlayacağını ivedilikle duyuruyoruz ve stonelerin oyun içerisindeki açıklamasına da bu bilgiyi ekliyoruz.
- Roc stonelerin başarı oranı %30'dur.
- İteminizde 9 adet blue varsa ne kadar Roc stone denerseniz deneyin hepsi Fail olur. Roc Stone basılacak olan itemde 8 blue olmalıdır kalan 1 boşluğa Roc stoneden gelen blue iteme yerleşir.
Socket Stone
Socket | Fiyatlandırma - Gold | Fiyatlandırma - Coin | Başarı Oranı |
|---|---|---|---|
| 80m |
| %100 |
| 80m |
| %100 |
| 80m |
| %100 |
| 80m |
| %100 |
| 80m |
| %100 |
| 80m |
| %100 |
| 80m |
| %100 |
- Socket Stonelerin oyunun 2. evresi geldiğinde tüm hesaplardan silineceğini, stok yapılmamasını, oyunun 2. evresinde kazanıma tüm hesapların sıfırdan başlayacağını ivedilikle duyuruyoruz ve Socketlerin oyun içerisindeki açıklamasına da bu bilgiyi ekliyoruz.
- Socket stonelerin fail olma ihtimali yoktur
Switch Weapon
- Her silahın yapımı aynı zorlukta, zorluk aşamaları silah cinsine göre değişmiyor. Silahlarınızı değiştirmenizde bir sorun görmüyoruz aksine oyuncu deneyimini zenginleştiren, çeşitlendiren bir özellik olarak değerlendiriyoruz. Silahınızı farklı bir silah türüne 10 gün boyunca geçerli olacak şekilde çevirebilirsiniz.
- Çevirdiğiniz iteme yaptığınız her değişiklik, silahınız 10 gün sonunda orjinal haline döndüğünde yaptığınız olumlu veya olumsuz değişikliklerle birlikte döner.
- Çevirilen itemler satılamaz ve üzerinde Character-bound ifadesi bulunur.
- 10 günü beklemeden silahınızı orjinal haline çevirmek isterseniz 'Switch to Original Weapon' materyalini kullanıp çevirebilirsiniz.
- Çevirdiğiniz silahın kaç gün süresi kaldığını öğrenmek isterseniz chat bölümüne !switchertime yazıp öğrenebilirsiniz
Change | Fiyatlandırma - Gold | Fiyatlandırma - Coin | Başarı Oranı |
|---|---|---|---|
| 70m |
| %100 |
| 70m |
| %100 |
| 70m |
| %100 |
| 70m |
| %100 |
| 70m |
| %100 |
| 10m |
| %100 |
Yeni Guild Limitleri
Her bir guild için maksimum oyuncu sayısı 16 olarak sınırlandırılmıştır. Bu sınırı aşan guildler, fazladan oyuncularını aynı union içinde yer alan diğer guilde transfer edebilir. Tüm guildlerin, Cumartesi günü saat 23:00'a kadar oyuncu sayısını 16'ya düşürmeleri gerekmektedir. Belirtilen süre sonunda sınırı aşan guildler tespit edilirse, fazladan oyuncular mecburen yönetim tarafından rastgele seçilerek guild dışına çıkarılacaktır.Guild Level | Eski Limitler | Yeni Limitler |
|---|---|---|
1 | 8 | 6 |
2 | 12 | 10 |
3 | 16 | 12 |
4 | 20 | 14 |
5 | 24 | 16 |
Diğer Düzenlemeler
- Etkinlik takviminde Pazar günü saat 20:00 saati boştu artık, Battle Arena etkinliği başlıyor.
- Tower Clash etkinliğinde Berserk modu kapatıldı.
- F10 Item Mall'a Attack petlerin exp kazancını artıran materyal eklendi.
- F10'da yer alan Vehicle petlerin hp ve hız oranları güncellendi.
Oynanışa Açılan Yeni Etkinlikler
Katılım ve Takımlar
Event saatinde, tüm katılımcıların kayıtları toplanır ve etkinlik başladığında oyuncular rastgele 2 Survival takımına dağıtılır.
- Takımlar, katılımcı sayısına göre eşit olarak belirlenir:
- 50 kişi katılıyorsa, takımlar 25/25 olarak,
- 100 kişi katılıyorsa, takımlar 50/50 olarak ayrılır.
Etkinlik Akışı
- Takımlar, 3 round kazanan takımın galip ilan edileceği bir mücadeleye girer.
- Örnek skorlar: 0-0, 1-0, 2-1, 2-2, 3-2. 3-2’ye ulaşan takım etkinliği kazanır.
- Ölen katılımcılar, round bitimine kadar yani yaşayan oyuncular birbirlerini tamamen öldürene kadar yerde ölü olarak kalırlar.
- Her round, 5 dakikalık bir süreile sınırlandırılmıştır.
- Eğer 5 dakika içinde tüm rakipler öldürülemezse, süre sonunda hangi takımda daha fazla yaşayan oyuncu varsa, o takım roundun kazananı ilan edilir.
Disconnect Durumları
Disconnect olan oyuncular, 120 saniye içinde tekrar giriş yaparlarsa:
- Mevcut roundda ölü olarak başlarlar.
- Sonraki roundda, takımlarıyla birlikte mücadeleye devam edebilirler.
- Etkinlikteki 1. amaç rakip Job karakterlerini öldürmek ve takımınıza puan kazandırmaktır.
- Etkinlikteki 2. amaç Puan sandıklarını (Styria Storage Box) toplayarak, daha fazla puanla etkinliği tamamlamak ve kazanmak hedeflenir.
Etkinlik Özellikleri:
- Rollet'teki Styria Clash etkinliği, standart kuralların yanı sıra birçok farklı sistematik özellik içerir.
- Etkinlikte toplanan Styria Storage Box'ların toplamda 5 farklı yararlı veya zararlı işlevi vardır
- Puan kazanabilirsiniz.
- Puan kaybedebilirsiniz.
- 0 Puan alabilirsiniz.
- Unlucky ile karşılaşabilirsiniz. (Topladığınız kutudan Unlucky karşılığı aldığınızda karakteriniz Hp oranınız kaç ise %100 hasar alacak ve öleceksiniz.)
- Kutuları topladığınızda bazen özel ödüller kazanabilirsiniz.
Rollet'te Styria Clash Dengeleme Özellikleri
Styria Clash etkinliklerinde, genellikle bir tarafın aşırı güçlü olması ve rakip tarafı baskı altında tutması nedeniyle etkinliğin oynanış zevkini yıpratıyor. Bu durum, üstün tarafın geri çevrilemez bir puan farkı oluşturmasına ve rakip takımın oyundan kopmasına neden oluyor.
Rollet'te, oynanış zevkini artırmak ve dengeli bir rekabet ortamı sağlamak için kaybeden takıma avantaj sağlayacak bazı özellikler eklenmiştir.
1. Avantaj: Puan Farkına Göre Dengeleme
Örnek Durum:
- Trader Jobu Puanı: 365
- Thief Jobu Puanı: 47
- Puan Farkı: 318
Puan Kaybını Engelleme:
- Geride olan takım öldüğünde, rakip takım artık öldürmelerden puan alamaz. Örneğin; Thief takımı oyuncuları 100 kez çıkıp ölse bile, Trader takımı bu ölümlerden puan kazanamaz.
Ekstra Puan Kazanma:
- Geride olan takım (örnek: Thief takımı), Trader takımından bir oyuncuyu öldürdüğünde, +20 puan kazanır.
- Trader takımından ayrıca -20 puan düşer.
- Bu durumda, toplamda +40 puanlık fayda sağlanmış olur.
Puan Farkının Kapanması:
- Geride olan takım, 200 puanlık farkı kapattığında, bu puan algoritması durur.
- Hangi takım yeniden 200 puandan fazla geriye düşerse, avantaj o takım için tekrar uygulanır.
1. Avantaj
Resimde Trader jobunun puanı 365, Thief jobunun puanı 47'dir.
- Styria Clash etkinliğinde 1 takım diğer takıma 200 puandan fazla fark atarsa, geride olan takım öldüğünde karşı takıma artık puan kazandırmaz. Yani mevcut puan tablosunda Thiefler 100 kerede çıkıp ölse Traderler killden puan alamazlar.
- Thief jobu 200 puan fark yediği için etkinlikte zayıf durumdadır. Trader tarafında bir oyuncuyu öldürdüğünde hanesine 20 puan kazandıracak ve trader takımından -20 puan silecektir. Bu yaşandığında Thief takımı 20 puan kazanıp, Trader takımından da -20 puan sildiği için puan kazanımı aslında +40 puan olmuş olacaktır. Thief jobu ne zaman 200 puanlık farkı kapatırsa bu puan algoritması duracak ve yeniden 200 puandan fazla hangi takım geriye düşerse ona yine uygulamaya başlayacaktır.
2. Avantaj Kaybeden Takıma Ek Destek
İlk avantaj bir noktaya kadar etkili olsa da, bir takım diğerini tamamen domine ediyorsa, avantajın etkisi sınırlı kalabilir. Bu durumun yaşanması halinde, oyunun kaybeden tarafa sunacağı ek bir avantaj devreye girer.
Güçlendirme Mekanizması:
- Etkinlik süresi: 15 dakika.
- Kontrol noktaları: Oyun, 3., 7. ve 11. dakikalarda kaybeden takımın durumunu kontrol eder.
Mobun Öldürülmesi:
- Thief takımı, güçlendirme mobunu öldürdüğünde, tüm takım üyeleri resimdeki random güçlendirmelerden birer tane kazanır. Güçlendirmeler, yalnızca yaşayan oyunculara verilir. Takım, herkes hayattayken mobu öldürürse, tüm üyeler güçlendirmeleri alır.
- Güçlendirmeler, Thief takımının rakiplerine karşı üstünlük sağlamasına yardımcı olur ve puan farkını kapatma şansı sunar. Eğer Thief takımı bu avantajı kullanarak 200 puan fark atmayı başarırsa, sistem bu kez Trader takımını desteklemeye başlar.
Bu sistem, etkinliğin her iki taraf için de heyecanlı ve rekabetçi bir şekilde devam etmesini sağlar. Oyuncular, etkinlikten kopmadan 15 dakika boyunca mücadeleye odaklanabilir.
- Kayıt süreci tamamlandığında, INT oyuncuları sağ arenaya, STR oyuncuları sol arenaya ışınlanır ve 180 saniyelik geri sayım başlar.
- Süre dolduğunda, "UNIQUE SPAWN" bölgelerinde uniqueler ortaya çıkar.
- Kesilen uniqueler sonrası tüm arenada Zerk kutuları belirir, oyuncular ikinci tura hazırlanırken geri sayım yeniden başlar.
- Final turunda, STR ve INT yazan merkez alanlarda final uniqueleri spawn olur.
- Final uniqueler kesildiğinde, oyuncular Downhang’a ışınlanır ve etkinlik sona erer.
Etkinlik BETA aşamasındadır.
Towerların HP oranlarını oyun katılım sayısına göre otomatik olarak belirlenecektir. En Düşük katılım HP oranı 25 Milyondur.
Tower'ın Pyhsical - Magical defansı 0'dır.
- Saldıran takımın amacı, 15 dakika içinde Tower’ı yıkmaktır. Eğer yıkamazsa, savunan taraf otomatik olarak galip gelir.
- Saldıran takım, örneğin 7. dakikada Tower’ı yıkmayı başarırsa, etkinlik yeni bir challenge başlatır.
- Bu aşamada roller değişir: Önceki savunan taraf saldırıya, saldıran taraf ise savunmaya geçer. Yeni saldıran takımın Tower’ı 7 dakikadan daha kısa sürede yıkması gerekmektedir.
- Eğer yeni saldıran takım, belirlenen süreden önce Tower’ı yıkarsa, challenge’ı kazanarak etkinliği galip tamamlar.
Bakım Tarihi
Sunucularımızı 9.05.2025 Cuma günü saat 23:00'da bakıma almayı planlıyoruz. Tahmini bakım süresi 4 saattir. Bakımdan sonra clientlerinize update göndereceğiz.
Son düzenleme: